Aktiva ämnenAktiva ämnen  Visa lista på medlemmarMedlemslista  Sök forumetSök  HjälpHjälp
  RegistreraRegistrera  Logga inLogga in
Licensfri radio
 Scanner.nu : Licensfri radio
Rubrik Ämne: Servicemanualer Posta svarPosta nytt ämne
Författare
Meddelande << Förra ämnet | Nästa ämne >>
Bandit_83
Ny medlem
Ny medlem

Registrerades: 25-Februari-2006
Poster: 13
Postat: 05-April-2006 kl 15:26 | IP Loggad Citera Bandit_83

Hej tänkte bara kolla om det är någon vänlig själ som kanske sitter på en service-Manual till en:Kraco 2555FM Har även en:President Mckinley am/fm/ssb Som skulle behöva ses över. Har letat på nätet utan resultat All hjälp mottages tacksamt! Tackar på förhand MVH:david

Tillbaka till toppen Se Bandit_83's Profil Sök efter andra poster av Bandit_83 Sänd privat meddelande Lägg till på kompislistan

Agentum
Entusiast
Entusiast

Registrerades: 25-Februari-2004
Poster: 862
Postat: 05-April-2006 kl 23:24 | IP Loggad Citera Agentum

Många burkar kan ha samma innanmäte, ta reda på andra burkar som är lika men med ett annat namn.

En manual eller service manual till en 2555 borde fasen scannas av och läggas ut, likså till Hygain V och Lafayette HB870 och liknade klassiker, alltid saknas sånt till dem och av nyfikenhet vore det kul att se hur de såg ut.

Nån borde väl ha dem som inte är så gniden att han inte kan dela med sig?

Tillbaka till toppen Se Agentum's Profil Sök efter andra poster av Agentum Sänd privat meddelande Lägg till på kompislistan

Bandit_83
Ny medlem
Ny medlem

Registrerades: 25-Februari-2006
Poster: 13
Postat: 06-April-2006 kl 09:07 | IP Loggad Citera Bandit_83

Ja just 2555:an verkar vara lurig har som du sa letat efter andra burkar med samma inehåll. Men till hygain V har jag om någon är itresserad av ett byte :)

Tillbaka till toppen Se Bandit_83's Profil Sök efter andra poster av Bandit_83 Sänd privat meddelande Lägg till på kompislistan

PatrikE
Entusiast
Entusiast

Registrerades: 23-December-2003
Poster: 475
Postat: 06-April-2006 kl 12:34 | IP Loggad Citera PatrikE

hej jag har schema, men jag kan inte skicka innan jag kommit hem, och det ar om 8 veckor.

Tillbaka till toppen Se PatrikE's Profil Sök efter andra poster av PatrikE Sänd privat meddelande Lägg till på kompislistan

bouk
Entusiast
Entusiast

Registrerades: 02-Januari-2004
Poster: 415
Postat: 06-April-2006 kl 15:41 | IP Loggad Citera bouk

Tada, jag har scannat den för några månader sedan och har den på min dator som pdf. Men inget bredband och filen blev ganska stor... Hmm, kanske kan ordan via ngn vänlig kamrat.

Tillbaka till toppen Se bouk's Profil Sök efter andra poster av bouk Besök bouk's Hemsida Sänd privat meddelande Lägg till på kompislistan

Om du vill posta ett svar i denna tråd måste du först logga in
Om du inte redan är registrerad måste du först registrera

Posta svarPosta nytt ämne
Utskriftsvänlig version Utskriftsvänlig version

Forumhopp
Du kan inte posta nya ämnen i detta forum
Du kan inte svara på meddelande i detta forum
Du kan inte radera dina poster i detta forum
Du kan inte redigera dina poster i detta forum
Du kan inte skapa omröstningar i detta forum
Du kan inte rösta i omröstningar i detta forum